29 citate din carte, care sunt relevante în orice moment

Rapoartele Day.Az cu referire la DailyBest este de 29 de referințe bibliografice din cărți, care nu își pierd relevanța astăzi:

1. Leo Tolstoy, „Război și Pace“.
Totul vine la timp pentru cei care pot să aștepte.

Great Expectations 2. Charles Dickens'. "
Nu se retrage înainte de dificultăți. Privește-i drept în față. Uite, până când le odoleesh.

3. Ernest Hemingway, „Bătrânul și Marea“.
Las-o să gândesc mai bine de mine decât eu chiar sunt, iar eu voi fi într-adevăr mai bine.

4. Anton Chekhov, "Despre dragoste".
Când iubești ceva atât de mult avere descoperă în el însuși, atât de mult sensibilitate, sensibilitate, nu pot să cred că acest lucru știu cum să iubească.

5. Gabriel Garcia Marquez, "100 de ani de singurătate."
. la masa de cina poate fi iubit la fel de bine ca și în pat.

6. Alexandre Dumas' Contele de Monte Cristo ".
Viața este atât de variabilă încât este necesar pentru a prinde fericirea, atâta timp cât este dat în brațul.

7. Erich Mariya Remark, „Timpul de a trăi și un timp pentru a muri.“
- Zâmbești, - a spus el. - Și ești atât de calm? De ce nu ai țipa?
- Strig, - a spus Greber. - Doar nu auzi.

8. Rey Bredberi "Fahrenheit 451".
Ea singură a tuturor oamenilor care mi le amintesc, ma privit drept în ochi - ca și în cazul în care vreau să spun ceva.

9. Ken Kizi, "Uneori, un Notiune Mare".
Este greu să vorbești cu un om care nu a văzut, dar nu este ușor să fii tăcut cu el. Este deosebit de dificil atunci când aveți o mulțime de lucruri să-i spun, și tu nu ai nici cea mai mică idee cum să o facă.

10. Sergei Dovlatov, "Sanctuary".
- Ce-ai găsit în mine. ar dori să te cunosc de un om bun! Orice soldat.

- Stimulul este absent, - a spus Tanya - un om bun de a iubi neinteresante.

11. Haruki Murakami, "Cronica păsării-arc."
. se întâmplă de multe ori că este un fleac începe cel mai important lucru din lume.

13. Alexander Griboyedov "Vai de Wit".
Happy Hours nu se uita.